חוג אומנויות לחימה והגנה עצמית בגבעתיים והסביבה

אומנויות לחימה והגנה עצמית בגבעתיים והסביבה.

הכתובת שלנו היא: רח' יאיר 43, רמת גן.

מחפשים חוג אומנויות לחימה והגנה עצמית בגבעתיים והסביבה? הגעתם למקום הנכון! מועדון האלופים של שיהאן אורן גורגוף הינו המכון הוותיק בארץ, ברמות הטובות ביותר בארץ ובאירופה.

לתיאום שיעור ניסיון התקשרו עכשיו!

0505530981

שיהאן אורן גורוגוב

יו"ר האיגוד – חגורה אדומה דאן 8

אורן מנהל את מועדון מכבי רמת חן, מכהן כיו"ר איגוד הג'ו הג'טסו בישראל והנציג הרשמי והבלעדי בארץ של W.C.J.J.O – המועצה העולמית של ארגוני הג'ו ג'יטסו

ג'ו ג'יטסו

מועדון האלופים של שיהאן אורן גורוף

אימוני לחימה בגבעתיים והסביבה, מועדון הספורט רמת חן

כתובת: רח' יאיר 43, רמת גן – בשכונת רמת חן.

ג'ו ג'יטסו ברמת גן

אימוני לחימה בגבעתיים והסביבה לילדים ומבוגרים

מחפשים להתחיל להתאמן בצורה מקצועית, מועדון האלופים של אורן גורגוף מציג חוג אומנויות לחימה לילדה ומבוגרים הכולל מגוון רחב של חוגים ואימונים שבועיים, סמינרים ותחרויות, ערבי גיבוש ועוד. מועדון הלחימה רמת חן נמצא ברח' יאיר 43 רמת גן. מועדון האלופים של אורן גורגוף הינו מועדון אומנויות הלחימה הוותיק בארץ וברמות הגבוהות ביותר בארץ ובאירופה.

מועדון הספורט רמת חן | מועדון אומנויות הלחימה רמת חן

אומנות הלחימה החזקה והיעילה ביותר, ג'ו ג'יטסו המשלבת בתוכה ג'ודו, קראטה, איגרוף תאילנדי, אייקידו והישרדות. מועדון הספורט והלחימה רמת חן יקנה לילדכם ערכים, בגרות, יכולות פיזיות ומנטליות שיפתחו אותו ויסייעו לו בכל דרך שבה יבחר ללכת בחיים.

בית ספר לחיים, כשאתם מחליטים לשלוח את הילד שלכם או אפילו ללכת בעצמכם ולהירשם לחוג אומנויות לחימה אתם מקבלים בית ספר אמיתי לחיים. בית ספר שמקנה ערכים, כלים להתמודד עם סיטואציות קשות, עמידה בלחץ ובעיקר ביטחון עצמי לדעת שאתה יכול להתמודד עם הכל, להיות חזק ובטוח בעצמך. היכולת להתמיד להציב מטרות ולהשיג אותן השפיע על הבוגרים שלנו רבות וסייע להם לא רק בהשתפרות פיזית וטכנית ביכולת להגן על עצמם באמצעות כלים וטכניקות להגנה עצמית אלא גם בעבודה , בבית הספר, בכישורים החברתיים שלהם.

לימוד אומנויות לחימה עם המאמנים הטובים בארץ מעניקים לכם למידה מטורפת של אומנות הלחימה אשר תעניק לכם ספורט גופני קשה ומהנה המעצב את כלל השרירים בגוף ומחטב ומחזק אותו, וכמו כן, גם חיזוק הנפש והבטחון העצמי להתמודד מנטלית עם מגוון רחב של סיטואציות בהן נדרש לעמוד.